Kizlar özür dileyerek soruyorum çok afedersiniz bağırsakta aşırı gaz problemim var geceleri bile bundan dolayı uyanıyorum lütfen bu konu hakkımda bilgisi olan yazsın çok çaresiz kaldım sizce normal mi . Tekrardan özür diliyorum
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı