0 oy
333 göst.
21 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (125 puan) sordu
Arkadaşlar geçen hafta 38 haftalıkken doktora gittiğimde 1 cm açıklık var demişti ama ntsde sancı falan çıkmamıştı yarın gene randevum var 39 oluyorum bir haftadır gelen giden yok ne ağrı ne sancı ilk gebeliğim tecrübem yok açılma devam etmedimi ki acaba yarın ne yapar ne der ki doktorum

2 Cevap

0 oy
21 Ekim 2020 (859 puan) cevapladı
Ben 35 den beri 2 cm açıkla gezdim 39+5 de nisanın geldi suyum geldi açıklık olmadı suni sancıyla zar zor dogurdum
-Reklam-
0 oy
21 Ekim 2020 (2 puan) cevapladı
Benimde ilk hamileliğinde suni sanci verdiler   hıc.acilmam olmamıştı tansiyondan aldılar merdiven in çık bazen hissetmiyorsun bile sanciyi benim nstde sanci vardi ben hissetmiyordum mesela

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 881 göst.
26 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugbaela (207 puan) sordu
0 oy
2 cevap 639 göst.
0 oy
2 cevap 666 göst.

1,512,638 soru

24,671,632 cevap

367,289 kullanıcı

...