Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
38 haftalık hamileyim 1 cm açıklık
0
oy
639
göst.
18 Kasım 2020
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Merve kal
(
3
puan)
sordu
Kızlar bugün kontrolüm vardı nts de sancım çıktı ama ben birşey hissetmiyorum ara ara çok az vurup gidiyor . Okadar hafifki aynı durumu yaşıyan varmı doğum ne zaman başlar
Gebelik haftası
38+1
normal-doğum
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
2 Cevap
0
oy
18 Kasım 2020
Obiranne
(
308
puan)
cevapladı
Ay cnm ya sancilarini takip et 10 dk da bir 5 dakka da 1 girmeye basladimi dogum baslamis demektir bnde 38+2 oldum ne agrim var ne sancim birde bebegim 2 hafta geriden gelio onun etkiaimi acaba die dusunmuo degilim plesanta yaslanmasi varmis cunku
19 Kasım 2020
Merve kal
(
3
puan)
yorumladı
Rabbim yardımcın olsun bacım ilk gebeliğim korkudanmı bilmiyorum karnımda düştü ama tık yok
19 Kasım 2020
Obiranne
(
308
puan)
yorumladı
Bnm dusmedi henuzz karnim artik dogurmk istiyorm bnde cok agirlastm gercekten
19 Kasım 2020
Merve kal
(
3
puan)
yorumladı
Normal mi sezeryanmı senin
19 Kasım 2020
Obiranne
(
308
puan)
yorumladı
Ilk normaldi ins buda normal olur
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
19 Kasım 2020
Miloş
(
292
puan)
cevapladı
38+4 de bir parmak açıklığım vardı sancılarımda oluyo hafif hafif hala doğurmadım 39+3 üm bakalım inşaALLAH çabuk gelir
19 Kasım 2020
Merve kal
(
3
puan)
yorumladı
Rabbim tek nefeste kurtarsın inşallah. Heran herşey olabilicekmiş gibi beklemek çok kötü
19 Kasım 2020
Miloş
(
292
puan)
yorumladı
Evet canım amin
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
3
cevap
226
göst.
38+1 Haftalık Gebelikte 2 cm Açıklık ve Sancı Olmaması Normal mi?
26 Temmuz 2025
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Glsrnkaya21
(
12
puan)
sordu
normal-doğum
0
oy
27
cevap
3,175
göst.
Benim Doğum Maceram ( 2 cm açıklık ile 12 gün geçirmek ve 38+5 doğum)
7 Ekim 2021
Doğum
kategorisinde
Sev koc
(
147
puan)
sordu
normal-doğum
nst-sanci
-tavsiye
0
oy
8
cevap
2,420
göst.
Nişan nasıl birşey, 38 de 3 cm açıklık, doğum zamanı hakkında.
9 Aralık 2020
Doğum
kategorisinde
Bugagu
(
1
puan)
sordu
-ilk-gebelik
nişan
gebelik
normal-doğum
0
oy
7
cevap
607
göst.
37. haftada 1-2 cm açıklık olması hemen doğuracağım anlamına mı gelir?
8 Mayıs
Doğum
kategorisinde
edaoralavcu
(
912
puan)
sordu
gebelik-rahim-açılması
acilma
sanci
dogum-yaklasirken
normal-doğum
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,560)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,990)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,416)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,886)
Hamilelikte Beslenme
(7,823)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,785)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,583)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,689
soru
24,672,334
cevap
367,332
kullanıcı
...