Merhaba kizlar ben biraz önce gebelik testi yaptim iki cizgi çıktı ama biri silik ama bariz belli oluyor iki çizgi olduğu sizce hamilemiyim deneyimli annelerden cevap bekliyorum bunu yaşayıp hamile olan var mı şimdiden teşekkür ederim.
Bak benimkide aynen böyleydi Hayırlı olsun kuzum
1,512,751 soru
24,673,355 cevap
367,397 kullanıcı