Merhaba kizlar ben biraz önce gebelik testi yaptim iki cizgi çıktı ama biri silik ama bariz belli oluyor iki çizgi olduğu sizce hamilemiyim deneyimli annelerden cevap bekliyorum bunu yaşayıp hamile olan var mı şimdiden teşekkür ederim.
Bak benimkide aynen böyleydi Hayırlı olsun kuzum
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı