0 oy
458 göst.
18 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (98 puan) sordu
Yaşadığım bina karantina da ve bende riskli gebeligim var haftaya da kontrolum testin negatif karantina süresi içerisinde nasıl gidilir kontrole şartları neler 
Gebelik haftası 33

4 Cevap

0 oy
18 Eylül 2020 (2,272 puan) cevapladı
Ambulans çağırıp git canım daha güvenli olur
-Reklam-
0 oy
18 Eylül 2020 (923 puan) cevapladı
Senin zaten numarani aldilar demi takip ediyorlardir disari habersiz cijarsan suclu sayilirsin irtibat telefonu vermislerdir ara bi sor ne yapmaliyim de yada dokdorunda kendini tehlikeye atmak istemez biraz ertele eğer vakti varsa hani diyorlar ya su hafta ile bu hafta arası diye
18 Eylül 2020 (98 puan) yorumladı
Evet cezası var biliyorum ama benim  eşimin testi negatif çıktı bizde zaten herhangi bi belirti de yoktu önlem amaçlı yaptılar..ben hastanede yattım dogumu durdular mecburen gitmem gerekiyor bu hafta biraz riskli bi durumdayız..sonuçta negatif ve  hiçbir belirti yok doktorum bakmak istemezmi diyorsun canim
18 Eylül 2020 (923 puan) yorumladı
Belli olmaz çünkü negatif gidiyor virüs vücutta saklanıyor daha sonra pozitif oluyorlar belli degil ki kimin ne olduğu bu gün bizde eşime baktırdım ama sonuç bekliyoruz bakalım hayırlısı ama yani bnm biraz kirikligim var esi de öylecbakmiyorlarda doğru dürüstinsan onlem amaçlı bi antibiyotik önerir vitamin takviyesi önerir  hiç birşey yapmıyorlar eşime diyor ki dahada agirlasirsan gel oldupeki fenalasinca atlara bilecekmiki belli degil off off rabbim herkese yardim etsin günlük yürüyüş yapmam lazım karnım büyüyor bebeğim büyüyor hamileligincen başından beri ortalık böyle korku icinde yuruyus yapmak istemuyorum dışarı adım atmaktan korkuyorum ve duzelmiyor alis verise baslamam lazim bebegime daha hiç birşey anladım ama buvkorkularin golgesinde boyle bi ortama korkuya gelecek allah hepimizin yardımcısı olsun
18 Eylül 2020 (98 puan) yorumladı
Amin canim allah hepimize yardım etsin .okadar haklisunki insan bilinmezlikten korkuyor ..bildiğini de unutuyor bocalıyor ne yapacağını bilmiyor.bircok yapmak istediğimiz kursağımızda kalıyor ..sağlık olsun yine de demekten başka bir cümle bulamiyorum
0 oy
18 Eylül 2020 (471 puan) cevapladı
112 yi araman lazım onlar seni götürüp geri evine bırakacaklar 
0 oy
18 Eylül 2020 (1,641 puan) cevapladı
Ambulansta yada evde muayene ediyorlar doktor kendini riske atmıyor cunki 14gun mu karentinan bitince gidebilirsin çok acil değilse bu şekilde ama çok acilse alıp götürüyor lar seni 
18 Eylül 2020 (98 puan) yorumladı
Sonucum negatif olduğu halde mi bakmak istemiyorlar
18 Eylül 2020 (1,641 puan) yorumladı
Bina karentinada ise bakmaz
18 Eylül 2020 (923 puan) yorumladı
Yok bina değil sadece biz galiba

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,199 göst.
0 oy
1 cevap 483 göst.
16 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Zeyep (2 puan) sordu
0 oy
0 cevap 177 göst.
16 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Zeyep (2 puan) sordu

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...