0 oy
483 göst.
16 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (2 puan) sordu
Arkadas lar merhaba yakın zamanda covit 19 testi yaptıran varmı bugün sehir hastanesine yaptırmaya gittim ama negatif cıksa dahi yatıs yapılacağı yapılacak sonraki test tekrar negatif cıkarsa cıkıs yapacaklarını söylediler bende vazgeçtim yaptırmaktan kimseyle temasım yok ama kafam rahat olsun diye yaptırmak istemiştim prosedür heryerde aynı mı yoksa sehir Hastanesi diye mi böyle bilgisi olan paylasabilir mi
Gebelik haftası 31

1 cevap

0 oy
16 Mayıs 2021 (167 puan) cevapladı
Ben özel hastanede yaptırdım 3 gün önce kendi kendime şüphelendiğim için. Sadece pozitif olursa filyasyon ekibi gelecek dediler.

Negatif çıktı ne arayan ne soran olmadı
16 Mayıs 2021 (2 puan) yorumladı
Tesekkürler cevabınız için peki hamileliğinizin kaçıncı haftasındasınız
16 Mayıs 2021 (167 puan) yorumladı
23. Haftadayım
16 Mayıs 2021 (2 puan) yorumladı
Ben 31+4 ün belki de ileri diye yatıstan bahsettiler ama bide özele sormak lazım belki farklıdır orda tesekkurler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 177 göst.
16 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Zeyep (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 692 göst.
0 oy
0 cevap 331 göst.

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...