Bakae mısınız
Silik çizgi bile olsa hamile sayılıyorsunuz diye biliyorum. Adetiniz de normal şekilde olmamışsa eğer, belki yerleşme kanaması şeklinde olmuş olabilir. 2-3 gün sonra tekrarlayın ya da bir doktora görünüp test yaptırın derim, geciktirmeyin
1,512,686 soru
24,672,269 cevap
367,326 kullanıcı