Bakae mısınız
Silik çizgi bile olsa hamile sayılıyorsunuz diye biliyorum. Adetiniz de normal şekilde olmamışsa eğer, belki yerleşme kanaması şeklinde olmuş olabilir. 2-3 gün sonra tekrarlayın ya da bir doktora görünüp test yaptırın derim, geciktirmeyin
1,512,700 soru
24,672,567 cevap
367,342 kullanıcı