0 oy
318 göst.
14 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (893 puan) sordu

Alttaki sancı sancım yok onu biliyorum bebek için normal mi onu bilmiyorum doktoru beklemek istemedim anlayan varsa :)

image

Gebelik haftası 36

1 cevap

0 oy
14 Ağustos 2020 (324 puan) cevapladı
Sancin yok gibo duruyo tabi doktor bilir
14 Ağustos 2020 (324 puan) yorumladı
Bebektede gozukmuyo
14 Ağustos 2020 (893 puan) yorumladı
Teşekkürler cnm
14 Ağustos 2020 (324 puan) yorumladı
Ne cikti sonuc
14 Ağustos 2020 (893 puan) yorumladı
Bişey demedi haftaya tekrar gel dedi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 357 göst.
7 Nisan 2024 Doğum kategorisinde meryemelsi (18 puan) sordu
0 oy
2 cevap 196 göst.
0 oy
3 cevap 316 göst.
18 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebru__4235 (120 puan) sordu
0 oy
4 cevap 423 göst.
10 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Mtszmlk (358 puan) sordu

1,512,399 soru

24,668,626 cevap

367,134 kullanıcı

...