Sancin yok canım bebek çok hareket ettiyse ondan demişlerdir.benim 31+4 de böyle ağrılarım çıkıyordu ve doktor çok erken ağrıların çok fazla demişti
1,512,426 soru
24,668,923 cevap
367,153 kullanıcı