Nasıl gidiyor kızlar heyecan varmı sıkıntılar neler?
Bende bugün 29.haftaya girdim.şükür iyiyiz bebeğimin sanki tekmeleri artık eskisi gibi sert değil sizdede öylemi
Artık baya zorlanıyorum binada şükür ikiz galiba normale göre daha zor:)
1,512,517 soru
24,670,225 cevap
367,212 kullanıcı