Nasıl gidiyor kızlar heyecan varmı sıkıntılar neler?
Bende bugün 29.haftaya girdim.şükür iyiyiz bebeğimin sanki tekmeleri artık eskisi gibi sert değil sizdede öylemi
Artık baya zorlanıyorum binada şükür ikiz galiba normale göre daha zor:)
1,512,482 soru
24,669,843 cevap
367,195 kullanıcı