Kizlar 30. Haftaya girdim ve nasipse 8 hafta sonra sezeryan olucam varmi haziranda dogum yapicak olan))))
4 hafta sonrada ben sezaryan olacam) 34+1
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı