0 oy
761 göst.
21 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (319 puan) sordu
Dün sabaha kadar Kaşıntım vardı.. Sabah doktora gittim serum verdi, kan aldı, nts ye bağladılar. Nts de Bi sorun çıkmadı ama kanda karaciğer enzimleri biraz yükselmiş. Sorun yok dedi ebe geldim zaman zaman kaşıntı devam ediyor. Bebeğim için korkuyorum ne yapmalıyım 

2 Cevap

0 oy
21 Nisan 2020 (242 puan) cevapladı
Kaç haftalık sın canım aynı sorun bir haftadır bende de var tam olarak hangi bölgelerin kaşınıyodu korktum şimdi
21 Nisan 2020 (319 puan) yorumladı
37 haftalığıö canım tüm vücut eliçi ayak altından başladı
21 Nisan 2020 (319 puan) yorumladı
37 haftalığım canım tüm vücut eliçi ayak altından başladı
21 Nisan 2020 (242 puan) yorumladı
Hımm Allah şifa versin ödemeden dolayı da diyolar ben henüz 18 haftalığım dirsek içlerim falan çok kaşınıyor
21 Nisan 2020 (0 puan) yorumladı
Selam ben 13 haftalik hamileyim geceleri cok fazla kasintim oluyo genellikle sırtım ve yuzum kasiniyo aglaycak derecede kasintim oluyor acaba kotu bisey olurmu
21 Nisan 2020 (25 puan) yorumladı
Bende 20 haftama kadar kaşındım kantana kadar bacaklarım hep yara bere iz kaldı sanrm geçmiyor fazla, kasimayın. Geçer inşallah sonda benim birazda olsa hafifledi
-Reklam-
0 oy
21 Nisan 2020 (148 puan) cevapladı
bnde ilk gebeligimde oldum dogumdan sonra geciyo ne yaptiysak gecmedi dogumdan sonra gecti

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 136 göst.
0 oy
1 cevap 183 göst.
0 oy
7 cevap 650 göst.

1,512,241 soru

24,666,712 cevap

367,038 kullanıcı

...