0 oy
181 göst.
10 Haziran 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (55 puan) sordu
29+1 haftalık hamileyim uyuz oldum şiddetli kaşıntım ve dökülmem var bebeğe bir zararı olur mu ?
Gebelik haftası 29+1

1 cevap

0 oy
10 Haziran 2024 (5,966 puan) cevapladı
hatur hutur bebegi kasimiyorsun kendini kasisanda bisey olmaz . neden kasindigina bahli belki bir cilt hastaligi var belki u.yuz oldun belki farkli bir nedenle kasiniysin bebekten bagimsiz vucuttaki hastaliktansa etkiler blki yoksa kasinmak bebege napabilirki
-Reklam-

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...