0 oy
544 göst.
10 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,063 puan) sordu
kizlar 22 haftalik oldk bebegimin hareketlerini hissediyorm ama çok aşağıda neden acaba karnım bile yok denilecek kadar yani tabi aşağıda agri da oluyor acaba bebegim çok aşağıda ondan mi 
Gebelik haftası 22

4 Cevap

0 oy
10 Nisan 2020 (5,445 puan) cevapladı
O haftalarda benimde öyleydi sonra öyle bir yukarı çıkıyor ki göğsümden çıkıp emicek sanıyorum bazen :D 
10 Nisan 2020 (985 puan) yorumladı
Tam ben diyecektim şuan öyle rahatsız ediyor ki minnos göğsümden çıkacak sanıyorum:)))
10 Nisan 2020 (5,445 puan) yorumladı
Oyyy maşallah yaaa ❤️
10 Nisan 2020 (985 puan) yorumladı
Sabredicek minikler hayırlısıyla doğsunlarda❤
-Reklam-
0 oy
10 Nisan 2020 (444 puan) cevapladı
aynı haftadayız canım benimde assada hep sonradan yukari cikiyorlarmis galiba yasayip gircez tatlim 
0 oy
10 Nisan 2020 (577 puan) cevapladı
Ben 28 haftalık olucam benmde hep aşağıda mesanemn oralarda kasıklarımda. Kızıyırum bende rahim boşunamı büyüyo çık yukarlara diye :D her bebeğin duruşu farklı olur kuzu sağlıklıysa sıkıntı yapma onları
10 Nisan 2020 (1,063 puan) yorumladı
Insallah cnm ya sikinti olmasn da sanki mesanemde hissediyorm karnım küçük
10 Nisan 2020 (577 puan) yorumladı
Yok yok içini fetah tut birşey olmaz. Bende öyle işte hala aşağılarda dolaşıyo
10 Nisan 2020 (985 puan) yorumladı
Canim inan keşke aşağıdan vursun diyeceksiniz ilerleyen zamanlarda  yukarı çıkınca daha çok acıtıyor canını;)) bende 28+2 deyim yukarıda minnoşum  göğsümden fırlayacak sanıyorum ;))
10 Nisan 2020 (577 puan) yorumladı
Bende 27+5 yukarılarda değil hiç belki sıkıştıkça yukarılarda hissedilir
10 Nisan 2020 (1,063 puan) yorumladı
Inslalah cnm korkuyorm sadece ya bir kere kontrole gitsem icim rahat eder belki
0 oy
10 Nisan 2020 (191 puan) cevapladı
Canım benimde öyleydi o haftada doktora gidince anlattım ters dedi 23 haftalıkken şuan 26+3 haftalık hamileyim hala arada aşağıda hissediyorum insallah döner haftaya tekrar gidicem döner demişti insallah sizin bebiş ters değildir doktor kontrolünuze gidince bi söyleyin şikayetinizi normalde olabilir sonradan çıkıyorlar yukarı 
10 Nisan 2020 (444 puan) yorumladı
ters nasil oluyor
10 Nisan 2020 (1,063 puan) yorumladı
Insalalh cnm inanki hastalıktan dolayı 3 aydır kontrole bile gidemedm şuanda memleketimdeym burda iki hastane tek var küçük yer  bakalm gitmeye calisiyorm doktor yok
10 Nisan 2020 (191 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun canım inşallah gidebilirsen gitmeye çalış bebeğin durumuna baktir
10 Nisan 2020 (191 puan) yorumladı
Normalde baş aşağı olması gerekiyor bizimki ayakları aşağıda bu ters demek yane dogum pozisyonu almamış daha ama dönebilir dedi doktor
11 Nisan 2020 (1,063 puan) yorumladı
Gittm bugün bebeğin eşi aşağıda ve biraz riskli dedi erken doğuma ve doğum esnasında kanaman olabilir dedi biraz stres oldm
11 Nisan 2020 (444 puan) yorumladı
o riskler hep var canım korkma bebeğin toplaniyor muydu senin
11 Nisan 2020 (1,063 puan) yorumladı
Yok galba ya da ben hissedemedim sadece hareketlerini biliyorm hissediyom
11 Nisan 2020 (444 puan) yorumladı
yat dinlen yavrunu Allaha emanet et
11 Nisan 2020 (191 puan) yorumladı
Gecmis olsun canım inşallah düzelir doguma kadar
12 Nisan 2020 (1,063 puan) yorumladı
Inslalah sagol

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 766 göst.
0 oy
2 cevap 312 göst.
9 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde SedaSerdar (42 puan) sordu
0 oy
7 cevap 495 göst.

1,512,692 soru

24,672,375 cevap

367,337 kullanıcı

...