0 oy
311 göst.
9 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (42 puan) sordu
Kizlar bebegin hareketini cok asagida hissediyorum karnimin alti agriyor rahmime baski yapiyor gibi neden boyle olur 
Gebelik haftası 28

2 Cevap

0 oy
9 Haziran 2021 (15 puan) cevapladı
2.gebeliğim bende öyleyim sürekli kasıklarımda hissediyorum doktor duruş pozisyonuyla alakalı dedi ama bilemiyorum hiç rahat değilim bu defa yürüyemiyorum bazen resmen
-Reklam-
0 oy
9 Haziran 2021 (21 puan) cevapladı
Bende 27haftaligim benimde öyle aşağıda hissediyorumsurekli

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 764 göst.
0 oy
4 cevap 544 göst.
10 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Birgülbaran (1,063 puan) sordu
0 oy
7 cevap 494 göst.

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...