Merhabalar ben 13 haftalık hamileyim ve canım çok şalgam suyu çekiyor. Zaten önceden de çok severdim. Ama şimdi daha çok canım istiyor. Acaba şalgam suyunun hamileyken tüketilmesinin bir sakıncası var mı?
Gaz yapma ihtimali var canım. Dikkat etmelisin.
Tansiyonu artırabilir.
1,512,381 soru
24,668,436 cevap
367,124 kullanıcı