Merhabalar ben 13 haftalık hamileyim ve canım çok şalgam suyu çekiyor. Zaten önceden de çok severdim. Ama şimdi daha çok canım istiyor. Acaba şalgam suyunun hamileyken tüketilmesinin bir sakıncası var mı?
Gaz yapma ihtimali var canım. Dikkat etmelisin.
Tansiyonu artırabilir.
1,512,367 soru
24,668,270 cevap
367,117 kullanıcı