Kızlarr kafam çok karıştı doktor bebek önde gidiyor dedi şeker yüklemesi yaptırdım bişey çıkmadı . Ama korkuyırum ilk gebeliğim acaba bebeğin önde gitmesi normal doğuma engelmi . Doğum önde gittiği tarihe göremi olur yoksa son adet tarihine göremi . Başuna böyle bişey gelen varsa lütfen aydınlatsın beni
bn özelde bi doktora gittim ultrosonu baz aliyoruz dedi
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı