Kızlarr kafam çok karıştı doktor bebek önde gidiyor dedi şeker yüklemesi yaptırdım bişey çıkmadı . Ama korkuyırum ilk gebeliğim acaba bebeğin önde gitmesi normal doğuma engelmi . Doğum önde gittiği tarihe göremi olur yoksa son adet tarihine göremi . Başuna böyle bişey gelen varsa lütfen aydınlatsın beni
bn özelde bi doktora gittim ultrosonu baz aliyoruz dedi
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı