0 oy
537 göst.
6 Şubat 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (477 puan) sordu
Kızlarrr çokk kötüyüm yediğim Bir şey dokunmuş dünden beri en az 20 defa kustum karnım ağrıyor ve su bile iscem çıkarıyorum Dr 1 tane serum yaptiridi ama hayla geçmedi bebeğime bişi olcak açliktan bkdr kusmadan diye korkuyorum

5 Cevap

0 oy
6 Şubat 2020 (167 puan) cevapladı
Allah şifa versin inşallah canım. Geçmiş olsun serumdan sonra geçmedi mı başka doktora git 
-Reklam-
0 oy
6 Şubat 2020 (1,155 puan) cevapladı
Sadece serummu verdi nebicim doktormus insan kan testi falan falan nebilim
0 oy
6 Şubat 2020 (1,051 puan) cevapladı
Açlık ve kusmadan bebeğe birşey olmaz. Gıda zehirlenmesi boyutu önemli. Geçmiş olsun 
0 oy
6 Şubat 2020 (264 puan) cevapladı

Canm bende kızımda öyle oluyordum gaviscon şurubu var ondan iç inşallah iyi olursun kokrma kendini sıkma o kadar şurubu öneririm hemen bırakıyor 

0 oy
6 Şubat 2020 (237 puan) cevapladı
Serumun rahatlatması lazımdı ama bence dr unla tekrar görüş kan tahlili filanda yapmalıydı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 245 göst.
0 oy
3 cevap 499 göst.
0 oy
1 cevap 260 göst.
0 oy
0 cevap 283 göst.

1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...