0 oy
283 göst.
18 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (890 puan) sordu
36+3 haftalık hamileyim 38 de doğum olcak kanım düşük çıktı diye üzüm pekmezi içmeye başladım sabah aç karnına yarım çay bardağı kadar içtim 10 dakika sonra mideme kramp girdi direk istifra ettim dün de içmiştim hiçbisi olmamıştı açıkçası korkuttu 6 haftadır falan kusmuyordum pekmez mi dokundu acaba 
Gebelik haftası 36+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 305 göst.
0 oy
6 cevap 1,082 göst.
0 oy
5 cevap 590 göst.
0 oy
3 cevap 342 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...