Arkadaşlar doktora gidiyim çok yiyorsun kilo alıyorsun diyor .bebek gelişsin diye yiyorum .diğer ay doktoru dinliyom ogunlere boluyom habire yemiyom bu sefer bebeğinde gerileme var diyor .hayır napacam i bilemiyorum kalmış burda 2 ayım geçen ay aldım 4 kilo ..ben yemedimde bebeğim geriliyor ne yapacağımı anlamadım
1,512,747 soru
24,673,297 cevap
367,390 kullanıcı