Arkadaşlar doktora gidiyim çok yiyorsun kilo alıyorsun diyor .bebek gelişsin diye yiyorum .diğer ay doktoru dinliyom ogunlere boluyom habire yemiyom bu sefer bebeğinde gerileme var diyor .hayır napacam i bilemiyorum kalmış burda 2 ayım geçen ay aldım 4 kilo ..ben yemedimde bebeğim geriliyor ne yapacağımı anlamadım
1,512,722 soru
24,672,936 cevap
367,371 kullanıcı