0 oy
372 göst.
15 Ocak 2020 Doğum kategorisinde (155 puan) sordu

Selam

Bebeğim 5-10 dak emip memede uyuyor

Mama ile doymuş demekki diye düşünürken bir yerde meme reddi olabileceğini duydum :( lütfen teselli verin

Kapatılma nedeni: Bebek ile ilgili konuları sol taraftaki bebek bakımı bölümüne açın anlayışınız için teşekkürler

2 Cevap

0 oy
15 Ocak 2020 (1,377 puan) cevapladı
Mamayı bırakıp meme ile devam et acıktıkça meme ver alışsın 
-Reklam-
0 oy
15 Ocak 2020 (1,355 puan) cevapladı

Önce meme sonra doymazsa mama vermelisin

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 88 göst.
0 oy
1 cevap 113 göst.
0 oy
1 cevap 165 göst.
0 oy
1 cevap 186 göst.
10 Haziran 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tanjant (22 puan) sordu

1,512,385 soru

24,668,458 cevap

367,127 kullanıcı

...