0 oy
87 göst.
7 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (123 puan) sordu

Mrb kizlar sol göğüste 3.5 mm kist çıktı ultrasonda doktor kötü olduğunu düşünmüyorum ama genel cerrahi ye de göster dedi bu durumu yaşayan varmı inşallah iyi kist olsun canım sıkıldı öğrendikten sonra 😔

1 cevap

0 oy
7 Mart (3,110 puan) cevapladı

dışarda gördüğün her kadından birinin memesinde kist var benimde var iki senedir 6 ayda bir kontrole giderim menepoza girince gider o kistler cnm

8 Mart (123 puan) yorumladı
İnşallah canım genel cerrahi ye randevu aldım bakalım ne diyecek
9 Mart (3,110 puan) yorumladı
insalah birşey çıkmaz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 162 göst.
0 oy
1 cevap 271 göst.
0 oy
2 cevap 272 göst.
30 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 12345678. (13 puan) sordu
0 oy
2 cevap 477 göst.

1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...