Mrb kizlar sol göğüste 3.5 mm kist çıktı ultrasonda doktor kötü olduğunu düşünmüyorum ama genel cerrahi ye de göster dedi bu durumu yaşayan varmı inşallah iyi kist olsun canım sıkıldı öğrendikten sonra 😔
dışarda gördüğün her kadından birinin memesinde kist var benimde var iki senedir 6 ayda bir kontrole giderim menepoza girince gider o kistler cnm
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı