Gayet normal. Ben 33+3üm hiç kilo almadım Dr. Umda ayda 1 kilo alınması gerekiyor normalde ama hiç almazsan da sıkıntı yok diyor
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı