Gayet normal. Ben 33+3üm hiç kilo almadım Dr. Umda ayda 1 kilo alınması gerekiyor normalde ama hiç almazsan da sıkıntı yok diyor
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı