Kızlaaarr gobegim sanki uyusuk hissetmiyorum gibi anlam veremedim36 haftalik olduk sükür sbh nst var kontrol var
Su an benimde öyle normal mi acaba
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı