Kızlaaarr gobegim sanki uyusuk hissetmiyorum gibi anlam veremedim36 haftalik olduk sükür sbh nst var kontrol var
Su an benimde öyle normal mi acaba
1,512,310 soru
24,667,564 cevap
367,071 kullanıcı