Kızlaaarr gobegim sanki uyusuk hissetmiyorum gibi anlam veremedim36 haftalik olduk sükür sbh nst var kontrol var
Su an benimde öyle normal mi acaba
1,512,230 soru
24,666,622 cevap
367,022 kullanıcı