Kızlaaarr gobegim sanki uyusuk hissetmiyorum gibi anlam veremedim36 haftalik olduk sükür sbh nst var kontrol var
Su an benimde öyle normal mi acaba
1,512,231 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı