14+5 deyiz ve bugün net bir şekilde öğrendik bacaklarını ayırmış doktor rahatlığına bak şunun dedi1 oğlum vardı 2.si de erkek insan bi de kız olsun istiyo ama hayırlısı tabiki sağlıklı olsunlar da inş.
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı