14+5 deyiz ve bugün net bir şekilde öğrendik bacaklarını ayırmış doktor rahatlığına bak şunun dedi1 oğlum vardı 2.si de erkek insan bi de kız olsun istiyo ama hayırlısı tabiki sağlıklı olsunlar da inş.
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı