Kızlar ben adet sancısı gibi sancı çekiyorum 7+3 hf hamileyim böyle her an olacak gibiyim normal mi normal şartlarda da adet zamanıma 1hafta var o zamanlar mı böyle oluyor yoksa ne yapmalıyım
Çok normal bebeğim ilk zamanlar oluyor ama daha sonra geçiyor, tabi gebeliğin son vakitlerinde yine oluyor doğum yaklaştığından dolayı, sağlıklı gebelikler
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı