Bunu daha çok yeni yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki dinlen ve dua et. Ben tam bayram haftasında hamile olduğumu aynı anda da düşük yapıyo olabileceğimi oğrendim. Korkum ve sevincim yer değiştirmişti sanki ama Rabbim'e hamdolsun bebeğimin saģlığı yerinde. 11+3 olduk bile. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
1,512,413 soru
24,668,795 cevap
367,148 kullanıcı