Bunu daha çok yeni yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki dinlen ve dua et. Ben tam bayram haftasında hamile olduğumu aynı anda da düşük yapıyo olabileceğimi oğrendim. Korkum ve sevincim yer değiştirmişti sanki ama Rabbim'e hamdolsun bebeğimin saģlığı yerinde. 11+3 olduk bile. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı