0 oy
356 göst.
11 Temmuz 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (211 puan) sordu

Merhaba bebegim icin yavas yavas alisveris yapmaya baslicaz. Sizin kullandiginiz ve memnun kaldiginiz biberon ve emzik markalarini yazarsaniz sevinirim

1 cevap

0 oy
11 Temmuz 2018 (1,392 puan) cevapladı

Emzik ve binasında avanti tercih ettim ilk kızımda cam anne ucuna em çok benzeyen yavaş akımlu biberonu al dim sonrasında zaten ucu değiştirilebiliyor kızım mama kullanmadı sonrasında da suluk olarak onu kullandım emdikçe aventin damaksiz olanın kullandım iki çeşidi var ama alacaksan bence su süslü üzerinde ayıcık falan olandan değil diğer her yeri plasitik gibi olandan al onun kenarları daha kullanışlı diğerlerinden al dim şekilli diye ama rahat edemedi diğerlerinin alt üst kısmı daha oyuk daha rahat ediyolar  

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,251 göst.
0 oy
1 cevap 315 göst.
0 oy
4 cevap 429 göst.
17 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sesese (294 puan) sordu
0 oy
1 cevap 253 göst.
18 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...