0 oy
252 göst.
18 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Merhabalar. Biberon tercihi nasıl olmalı ben plips avent marka düşünüyorum ama kullanan var mı nasıl almalıyım. Artık alışverişe başlamayı düşünüyorum 
Gebelik haftası 20. 5

1 cevap

0 oy
19 Eylül 2022 (298 puan) cevapladı
Benim ilk bebeğim olacak. 27+2 haftalığım. Görümcem philips aventi tavsiye etti. Gaz sorunu çok olmuyormuş. Yedek, e bebekten wee markasının cam olanını aldım. Cam philips aventi asıl biberon olarak almayı düşünüyorum. Emzikte wee markadan aldım. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,249 göst.
0 oy
7 cevap 752 göst.
7 Nisan 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Leylali (464 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,437 göst.
30 Ocak 2020 Hamilelik Alışveriş kategorisinde AYŞEvemir (214 puan) sordu
0 oy
5 cevap 700 göst.
7 Ekim 2018 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Nisam (1,170 puan) sordu

1,512,459 soru

24,669,452 cevap

367,172 kullanıcı

...