kizlar 39+2 oldumm 1 saatir sancimm var bebek.asiri kasilio kaburgamdan bastiripp sanki cikacakk yurudukce daha cokk agrimm var suyumm nisanimm yok ama daha... kasiklarima bastirioo
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı