kizlar 39+2 oldumm 1 saatir sancimm var bebek.asiri kasilio kaburgamdan bastiripp sanki cikacakk yurudukce daha cokk agrimm var suyumm nisanimm yok ama daha... kasiklarima bastirioo
1,512,462 soru
24,669,466 cevap
367,173 kullanıcı