Slm bayanlar kızımın ismini öykü düşünüyorum sizce güzelmi ayrıca hepinizin bayramini kutluyorum şeker tadında bayram geçirin
Bi kızım olsa hep Elizan Asel koymak istemişimdir ama kısmet değilmiş sen dusunebilirsin canım
1,512,202 soru
24,666,218 cevap
366,988 kullanıcı