Slm bayanlar kızımın ismini öykü düşünüyorum sizce güzelmi ayrıca hepinizin bayramini kutluyorum şeker tadında bayram geçirin
Bi kızım olsa hep Elizan Asel koymak istemişimdir ama kısmet değilmiş sen dusunebilirsin canım
1,512,779 soru
24,673,655 cevap
367,413 kullanıcı