0 oy
463 göst.
3 Haziran 2019 Doğum kategorisinde (35 puan) sordu
Slm kızlar bir hafta oldu doğum yapali hastaneden geldiğimde banyo yaptım su geçirmez bant vardı banyo yapmak istiyorum simdi ama bişe olurmu ameliyat yerine su degerse

2 Cevap

0 oy
3 Haziran 2019 (169 puan) cevapladı
yapabilirsin bantla yap çıkınca iyice kurut fön tut biraz birşey olmaz
-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2019 (210 puan) cevapladı
hastahaneden çıkmadan su geçirmez bant yapıştırdılar eve geldim duşa girdim o bant 5 gün kaldı doktor öyle dedi 5 gün sonra çıalrt dedi çıkarttım ve tekrar duşa girdim brişey olmadı çok şükür 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 652 göst.
0 oy
8 cevap 1,203 göst.
0 oy
3 cevap 333 göst.
0 oy
11 cevap 1,230 göst.
26 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Masal123 (54 puan) sordu

1,512,727 soru

24,672,965 cevap

367,374 kullanıcı

...