0 oy
461 göst.
3 Haziran 2019 Doğum kategorisinde (35 puan) sordu
Slm kızlar bir hafta oldu doğum yapali hastaneden geldiğimde banyo yaptım su geçirmez bant vardı banyo yapmak istiyorum simdi ama bişe olurmu ameliyat yerine su degerse

2 Cevap

0 oy
3 Haziran 2019 (169 puan) cevapladı
yapabilirsin bantla yap çıkınca iyice kurut fön tut biraz birşey olmaz
-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2019 (210 puan) cevapladı
hastahaneden çıkmadan su geçirmez bant yapıştırdılar eve geldim duşa girdim o bant 5 gün kaldı doktor öyle dedi 5 gün sonra çıalrt dedi çıkarttım ve tekrar duşa girdim brişey olmadı çok şükür 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 650 göst.
0 oy
8 cevap 1,203 göst.
0 oy
3 cevap 325 göst.
0 oy
11 cevap 1,229 göst.
26 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Masal123 (54 puan) sordu

1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...