Benim de 3,80 cikmisti canim. 25mg vermistir doktor muhtemelen. Korkacak bisey yok ben basindan beri içiyorum bi sıkıntım yok cok şükür
1,512,474 soru
24,669,612 cevap
367,187 kullanıcı