Benim de 3,80 cikmisti canim. 25mg vermistir doktor muhtemelen. Korkacak bisey yok ben basindan beri içiyorum bi sıkıntım yok cok şükür
1,512,520 soru
24,670,290 cevap
367,215 kullanıcı