Bende 7 aldım
Ben 8 kilo aldım doktora da dedim ymeden kilo aliyorum diye bana diyo cok alma gebelik zehirlenmesi olur. Iyide ben zaten sana diyorum ki yemeden aliyorum napim diye sana gelmisim anlamiyorum ya bnde bu durumdan muzdaribim
Bende 26 haftalığım 11 12 kilo aldm yaa
1,512,615 soru
24,671,320 cevap
367,277 kullanıcı