0 oy
902 göst.
12 Mart 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (72 puan) sordu

image

????? 

image

2 Cevap

0 oy
12 Mart 2019 (3,808 puan) cevapladı
Canim boyle anlam ifade etmiyor ama hepsinyesil tik cikmis bence bi sorun gozukmuyor. Bende 3 lu testimi bu sekilde bakmistim yesil tik ti. Sonucum iyiydi. Hastaneye git raporunu al cnm 
-Reklam-
0 oy
12 Mart 2019 (292 puan) cevapladı
Canım düşük risk grubunda çıkmışsın. Bu testler zaten var yada yok diye yapılmıyor. Düşük yada yüksek risk şeklinde yapılıyor. Seninde düşük risk çıkmış yani için rahat olsun inşallah. 
12 Mart 2019 (2 puan) yorumladı
Teşekkür ediyorum canım sağol içim rahatladı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 871 göst.
0 oy
1 cevap 371 göst.
0 oy
0 cevap 163 göst.
0 oy
2 cevap 705 göst.

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...