0 oy
163 göst.
27 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (139 puan) sordu

4lü test sonucum gelmiş ama e nabiz dan böyle gözüküyor iki gün sonra randevum merakta ediyorum acaba bilen varmi değer normal yazıyor ama bilemedim ord değerleri yazıyor normal midir

image16

Gebelik haftası 16

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 176 göst.
0 oy
3 cevap 610 göst.
0 oy
5 cevap 1,112 göst.
0 oy
2 cevap 705 göst.

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...